Založ si blog

57. Hlava XXIII alebo … Ako to chodí u nás v kok…cúrkove. Part 18

Kráľ všetkých kokotov

Ľudia sú všelijakí. Ako vraví klasik, takoví aj makoví. Tak ako asi všetci, aj ja som v živote stretol všakovaké entity. Ušľachtilé aj neušľachtilé, pekné aj menej pekné, tie dobré aj tie menej dobré.

Dnes by som vám milí čitatelia chcel trochu priblížiť, opakujem trochu priblížiť, pretože túto entitu slovami dokonale nemožno opísať, kráľa všetkých kokotov. Ako som spomenul vyššie, v živote som stretol ľudí všelijakých ale také „eso“, aké som stretol vo firme GS, tak to je, dovolím si tvrdiť, minimálne európsky unikát. Jedná sa konkrétne o inžiniera Ošťalkameňa.

Inžinier Ošťalkameň už svojím výzorom nebudil v ľuďoch zrovna pocity dôvery a náklonnosti. Počerný chlapík s miernou nadváhou, na krátko ostrihaný s kozou briadkou, s mierne ovisnutou spodnou perou, s podozrievavým, nadutým, arogantným pohľadom. To by ešte nebolo také zlé. Ale keď spustil reč, ako sa vraví, každému bolo jasné koho má pred sebou, resp. nad sebou.

Táto bytosť sa živila tým, že chodila po závode a snažila sa načapať chlapov ako pofajčievajú tam, kde to bolo zakázané (zakázané je to v celom areáli firmy GS s výnimkou pár vyhradených miest) a vtedy, keď to bolo zakázané. Bonbónikom preňho bolo, keď našiel niekoho niekde sedieť … to bolo prakticky na vyhadzov.

Inžinier Ošťalkameň , rodák kdesi z Čadčianských lazov, bol absolventom externého štúdia na „mestskej“ Žilinskej univerzite (niekdajšia Vysoká škola dopravy a spojov). Pochádzal z robotníckych pomerov. Jeho mama pracovala ako robotníčka a zdá sa, že malý Ošťalkameňko asi veľmi neposlúchal … Prosím Vás ľudia nebite svoje deti po hlavách, má to potom nedozierné následky na ich ďalší vývoj. Keď už, tak po zadku alebo po chrbte remeňom, nie palicou.

Keďže inžinier Ošťalkameň bol jedna ruka s vládnucou mafiou firmy GS, po istom čase dostal šancu riadiť väčší kolektív. A ako ho riadil? Tento latentný homosexuál postupne povyhadzoval z prevádzky všetkých ľudí, ktorí boli nejakým spôsobom proti nemu alebo, jednoducho, ktorí sa mu nepáčili… trebárs aj výzorovo. Nakoniec tam pomaly nemal kto robiť. A to bol aj začiatok konca jeho „vedúckovania“. Jeho pokrytectvo bolo absolútne bez akýchkoľvek limitov. Absolútne kľudne Vám zaprel aj nos medzi očami.

Keďže som mal to „šťastie“ pracovať pod vedením tohoto génia ľudského rodu, užil som si aj ja trochu „srandy“. Tu je ukážka spôsobu jeho jednania.

-Čo sú to za kusy na tom vozíku?- pýta sa ma inžinier Ošťalkameň

-To sú kusy určené na opravu. – odpovedám poslušne.

-Prečo tam nie je lístok?- pýta sa ma už trochu zvýšeným hlasom.

-Akurát som tam tie kusy naložil, hneď tam dám lístok. -odpovedám.

-Nechcem aby tu tie kusy boli !!!! -začal hystericky vrieskať.

-Dajte ich niekde preč !!!! – doplnil ešte stále hystericky.

Zobral som kusy a začal som ich ládovať do skrine pre diely určené na opravu. Keď už som mal polovicu naloženú v skrini, ten čurák sa vrátil a povedal:

-Ak sú to kusy na opravu, tak môžu byť na vozíku.

Napadá mi len jeden vtip, ktorý asi najdokonalejšie vystihuje tohoto „inžiniera“ a ktorý som čítal niekde na záchode vo firme GS na Slovensku. V Nemecku na záchodoch nenájdete ani čiarku. Prečo asi?

Viete čo vznikne, keď sa kysučan osprchuje? … čistý kokot.

Toto samozrejme neplatí absolútne pre všetkých kysučanov, ani zďaleka. Ale na niektorých to sedí ako riť na šerbeľ. Chápete, dúfam?

Len tak pre zaujímavosť, aj mňa nakoniec odtiaľ vyhodil…

61. Hlava XXIII alebo … Ako to chodí u nás v kok…cúrkove. Part 21

15.02.2024

Motýlik Motýlik: – zdrobnenina pre označenie hmyzu -motýľ – doplnok oblečenia, pripevňujúci sa pod krkom na golieri – štýl plávania V úvode článku som popísal niekoľko významov slova motýlik. Chýba tam ešte jeden význam tohoto slova a tom bude tento článok. V čase, keď sme pravidelne raz mesačne „pendlovali“ medzi rodnou hrudou a Nemeckom, [...]

60. Podobenstvo o rozsievačovi tak trochu inak …

12.02.2024

Celkom určite všetci poznáte podobenstvo o rozsievačovi od Ježiša Krista v Novom Zákone. Ja vám dnes ponúkam podobenstvo o rozsievačovi ale tak trochu inak. V jednej krajine žil gazda, ktorý nebol práve vzorom pre ostatných gazdov. Tento muž bol nedbalý, lenivý, rád vyhľadával spoločnosť ľahtikárov a samozrejme aj ľahtikárok, ak mi dobre rozumiete. O svoj grunt sa takmer [...]

59. Hlava XXIII alebo … Ako to chodí u nás v kok…cúrkove. Part 20

08.02.2024

Prapodivný osud inžiniera Mešťánka Tak ako som v blogu č.57 zhruba opísal nekorunovaného kráľa kokotov, tak v tomto článku opíšem entitu úplne iného charakteru. Je ňou inžinier Mešťánek. Inžinier Mešťánek bol k nám, na linku kde som vtedy pracoval, preradený z inej montážnej linky ako bežná obsluha. Čiže ten najposlednejší robotník. Z počiatku sme nevedeli, [...]

krym

Do útoku vraj zostávajú dni. Moskva pohrozila Ukrajine a Západu „zničujúcou odvetou“ za Kerčský most

03.05.2024 18:31

Rusko je údajne pripravené zvážiť "seriózne" návrhy o ukončení vojny na Ukrajine, ktoré budú založené na existujúcich skutočnostiach a bezpečnostných obavách Moskvy.

Mihail Kogalniceanu, Constanta, základňa NATO, Rumunsko, Apache, vojaci

Na cvičenie NATO v Česku pricestujú budúci týždeň stovky amerických vojakov

03.05.2024 18:30

Na cvičení sa zúčastní približne 1200 vojakov, z toho asi 850 ich pricestuje zo Spojených štátov.

Každé desiate dieťa v USA žije s rodičom - alkoholikom

Našli fľašu alkoholu a s bratom sa napili. Záchranári ratovali 5-ročného chlapca v bezvedomí

03.05.2024 17:47

Dieťa z dôvodu intoxikácie previezla do Banskobystrickej nemocnice.

Vrbnica, Rómovia, policajný zásah

Zmier po takmer desaťročí. Obete policajnej akcie z Vrbnice sa dočkali odškodnenia

03.05.2024 17:36

Sťažnosť sa týkala policajnej akcie z 2. apríla 2015 v rómskej komunite vo Vrbnici.

teodor

...nemyslím, teda som večný ?

Štatistiky blogu

Počet článkov: 62
Celková čítanosť: 136791x
Priemerná čítanosť článkov: 2206x

Autor blogu

Kategórie