Založ si blog

Archív: august, 2022

30. Hlava XXIII alebo … Ako to chodí u nás v kok…cúrkove. Part 5

Prvé dojmy, pojmy a skúsenosti Pri nástupe do firmy nás previedli po výrobných priestoroch. Na prvý pohľad vyzerá v GS-ku všetko v najlepšom poriadku. Všetko je pekne vymaľované, vyčistené, robotníci sú zväčša jednotne oblečení. My sme nafasovali žlté tričká, ako nováčikovia. Aby sme boli na prvý pohľad odlíšení od ostatných, dlhšie pracujúcich vo firme. […]

Pokračovanie článku

29. Otázka nesmrteľnosti a spásy človeka, ako spolu súvisia …

“ Chcela stará mladou byť … „ Názov slovenskej ľudovej piesne Už od mladosti ma zaujímali otázky náboženské, filozofické, mystické, … Vždy ma lákali všakovaké záhady. Vždy som chcel všetkému prísť na koreň, spoznať podstatu vecí … Jednou z týchto záhad je otázka nesmrteľnosti a ďalšou otázka spásy človeka. Ako sa dozviete na konci […]

Pokračovanie článku

28. Hlava XXIII alebo … Ako to chodí u nás v kok…cúrkove. Part 4

A som tam … Počas mojej nezamestnanosti som sa udržiaval vo forme návštevami fitka. Jeden, dva krát do týždňa. Pamätám si, že keď som odišiel z posledného zamestnania, bol som tak zničený, že som na bežiacom páse nedokázal bežať viac ako 5 minút v kuse. Po pár mesiacoch tréningu som v pohode zvládol beh viac ako hodinu v kuse bez prestávky a celkom slušným […]

Pokračovanie článku

27. Hlava XXIII alebo … Ako to chodí u nás v kok…cúrkove. Part 3

Ako sa dostať do firmy? Po odchode z bývalého zamestnania som sa asi rok a pol dával dohromady. Po takmer dvadsiatich rokoch práce v IT sektore som bol totálne vyhorený. Moja psychická aj fyzická kondícia nemala vtedy už ďaleko k nule. Pracoval som ako programátor, hardwerista a správca počítačových sietí v jednej osobe. Na budovaní a koncipovaní niekoľkých LAN sietí som […]

Pokračovanie článku

26. Hlava XXIII alebo … Ako to chodí u nás v kok…cúrkove. Part 2

Pár slov o firme GS z počutia O firme GS som počul už dávnejšie. Jedná sa o strojársku firmu zaoberajúcu sa výrobou komponentov pre automobilový priemysel. Je to nemecká firma, toho času žiaľ so slovenským manažmentom. „Feri, ty si predsa z mesta, kde je GS -ko, nechystáš sa tam nastúpiť“ – pýtam sa kolegu v bývalom zamestnaní, z ktorého sme viacerí […]

Pokračovanie článku
ONLINE: Tlak od spojencov? Grécko odovzdá systém Patriot Ukrajine. Rusi zintenzívnili útoky na všetkých frontoch

ONLINE: Tlak od spojencov? Grécko odovzdá systém Patriot Ukrajine. Rusi zintenzívnili útoky na všetkých frontoch

24.04.2024 06:00

Dobytie Očeretyne znamená, že sa Rusku podarilo obísť severné krídlo nedávno vybudovanej ukrajinskej prednej línie, vrátane mínových polí a zákopov.

Odštartovali výstavbu dôležitej cesty na R1. Šoféri sa však na tri roky musia obrniť trpezlivosťou

Odštartovali výstavbu dôležitej cesty na R1. Šoféri sa však na tri roky musia obrniť trpezlivosťou

23.04.2024 18:52

Preťažený úsek, na ktorom pomerne často dochádzalo aj k nehodám, sa konečne skvalitní. Nová štvorprúdová rýchlostná cesta by mala byť hotová do dva a pol roka.

Prieskum: Vo voľbách do europarlamentu by uspeli najviac PS, Smer a Hlas

Prieskum: Vo voľbách do europarlamentu by uspeli najviac PS, Smer a Hlas

23.04.2024 18:46

Do Európskeho parlamentu by sa nedostali SNS, Slovensko, Za ľudí ani Demokrati.

Dokážu zastaviť Rusov? Západné zbrane prídu, ale Ukrajincom chýbajú vojaci, obávajú sa experti

Dokážu zastaviť Rusov? Západné zbrane prídu, ale Ukrajincom chýbajú vojaci, obávajú sa experti

24.04.2024 06:00

Prichádza západná vojenská pomoc pre Ukrajinu neskoro? Rusko dokázalo za posledné mesiace na bojisko posielať stále viac mužov.

teodor

...nemyslím, teda som večný ?

Štatistiky blogu

Počet článkov: 62
Celková čítanosť: 135539x
Priemerná čítanosť článkov: 2186x

Autor blogu

Kategórie