Založ si blog

Archív: marec, 2022

23. Mechanizmus vzniku veľkých vojen … o čom to vlastne celé je.

„Sivá holubička poletuj nad nama. Povedz ty nám ľuďom obyčajným či bude vojna zas …. Už som preletela celý svet dokola. Ľudia vojnu nechcú, zabíjať nebudú, chcú sa radi mať … „ -Slovenská ľudová pieseň- V minulosti, vždy keď som mal čas a chuť, zašiel som si na prechádzku do lesa. Vskutku, človek sa […]

Pokračovanie článku

22. Desatoro Božích prikázaní versus Desať cností Budhových …

Mnohí, hlavne fanatickí svätuškári, dnes horekujú a vyplakávajú nad tým, aké by to len bolo krásne a svetu prospešné, keby sa dodržiavalo tzv. Desatoro. Áno jedná sa o notoricky známych Desať Božích prikázaní. Ako by sa len ľudia mali fajn aké by to bolo supéééér … atď. Tak tu ich máme… Desatoro Božích prikázaní 1. Ja som Pán Boh tvoj. […]

Pokračovanie článku

21. Všetko sa dá, keď sa chce … alebo … Malý rýchlokurz geniality.

„ Čo sa babe zachcelo, to sa babe prisnilo.“ […]

Pokračovanie článku

20. „Modli sa a pracuj.“ … o čom by to malo byť ale nie je.

„ Ten, kto pracuje celý deň, nemá čas na zarábanie peňazí.“ […]

Pokračovanie článku

19. Slnko, Mesiac, hviezdy … čo vlastne vidíme na oblohe ?

„ Nie je všetko zlato, čo sa blyští.“ Slovenské príslovie Na svete nájdeme celkom určite iba málo ľudí, ktorí by nemali radi pekné, slnečné počasie. Len si to predstavte : […]

Pokračovanie článku

18. Umenie, nekonečno, čas, … ako spolu súvisia?

„Vox populi – vox Dei.“ (Hlas ľudu – hlas Boží.) Celkom bez mučenia sa priznám, že som od malička rád kreslil, neskôr som sa dokonca pustil aj do maľovania. Sem-tam „splodím“ nejaký ten obrázok :-). Na jednej vernisáži (nie mojej) kurátor výstavy, ako to už býva, v príhovore rozprával svoje „postrehy“ o umení. Dozvedel som sa, že v dnešnej dobe […]

Pokračovanie článku

17. Vera icon versus sv.Veronika a nielen o tom …

„The show must go on“ Pieseň hudobnej skupiny Queen Tento článok je tak trochu voľným pokračovaním článku Nr.3 , kde popisujem príčiny existencie colníkov v Novom Zákone. Sem-tam, keď mám chvíľu čas a chuť, sledujem dokumentárne filmy na Viasat History. Tak aj onoho dňa sedím […]

Pokračovanie článku
Šimečka v Ide o pravdu: Eurovoľby budú dôležitý signál dovnútra i navonok. Chceme zapustiť korene aj v samospráve

Šimečka v Ide o pravdu: Eurovoľby budú dôležitý signál dovnútra i navonok. Chceme zapustiť korene aj v samospráve

25.04.2024 12:00

Aj v prípade eurovolieb platí, že "nemôžu mať všetko", nebolo by dobré, aby koalícia mala najsilnejší hlas aj v europarlamente, hovorí Michal Šimečka.

Minsk bol napadnutý, odrazili sme útok z Litvy, tvrdí Bielorusko. Absolútny nezmysel, hlási Vilnius

Minsk bol napadnutý, odrazili sme útok z Litvy, tvrdí Bielorusko. Absolútny nezmysel, hlási Vilnius

25.04.2024 15:58

Takéto vyhlásenia je možné pokladať za neustálu nepriateľskú provokáciu a informačný útok proti nám, ktoré nemajú nič spoločné s realitou, tvrdí Litva.

Čisté ruky zašpinili dobré meno španielskeho premiéra. Zavinila to jeho žena. Odstúpi z čela vlády?

Čisté ruky zašpinili dobré meno španielskeho premiéra. Zavinila to jeho žena. Odstúpi z čela vlády?

25.04.2024 12:00

Má pre mňa cenu zostať na čele vlády napriek tomu, že ma krajná pravica a pravica obhadzujú bahnom? Španielsky líder na svoju otázku čoskoro odpovie.

VIDEO: Išlo o sekundy. Petržalskí policajti nezaváhali, zachránili život mužovi

VIDEO: Išlo o sekundy. Petržalskí policajti nezaváhali, zachránili život mužovi

25.04.2024 18:00

Policajti sa pristavili pri dopravnej nehode, keď si zrazu všimli na zemi muža v bezvedomí.

teodor

...nemyslím, teda som večný ?

Štatistiky blogu

Počet článkov: 62
Celková čítanosť: 135762x
Priemerná čítanosť článkov: 2190x

Autor blogu

Kategórie