Založ si blog

51. Hlava XXIII alebo … Ako to chodí u nás v kok…cúrkove. Part 14

Zápisky z Nemecka – 3.časť – Ubytovanie a spolubývajúci …

…Asi okolo pol ôsmej prichádzame konečne do cieľa skoro trinásť hodinovej cesty. Ide o starší penzion „malebne“ umiestnený v podstate uprostred križovatky. Cez deň pri otvorenom okne ste vo vnútri skoro nič nepočuli. Ale ináč pohoda. Hygiena – vyhovujúca. Kaufland je vzdialený cca 5 minút cesty pešibusom, fabrika, kde budeme stážovať, asi pol hodinky. Ideál.

Ja som vyfasoval ubytovanie na trojke. Jeden môj spolubývajúci sa bezhranične zaľúbil do pestrej ponuky kauflandových liehovín (sú ešte lacnejšie ako na Slovensku), druhý síce nechlastal a nefajčil ale pre zmenu nás obšťastňoval svojimi hudobnými kreáciami. Nie nejedná sa o hru na nejaký hudobný nástroj … Jeho „hudobná“ tvorba pochádza z celkom iného zdroja. Chalan mal zdravotné problémy tráviaceho charakteru … Chápete..

No jednoducho dosť často vypúšťal vetry … Ale aké vetry? To neboli prdy ale miniatúrne hudobné diela. Ten nešťastník doslova komponoval hudbu … análne. Keď som mu taktne nadhodil, že by sa mohol aj trochu kontrolovať, tak to razantne odmietol s tým, že on sa rozhodne obmedzovať nebude, a že je to prirodzené, atď …. Keďže som absolventom dvojročného kurzu pancierových granátnikov 🙂 (vojenská služba u tankovej divízie v južných Čechách, kde som sa stretol s ešte onakvejšími borcami), mávol som nad tým rukou … Chalan bol chorý, nemohol som sa na neho ani len hnevať…

Spomínaný Kaufland bol v nedeľu zatvorený, tak ako všetko v Nemecku v nedeľu … ale hneď v pondelok som ho bol navštíviť …postrehy z Kauflandu na budúce…

61. Hlava XXIII alebo … Ako to chodí u nás v kok…cúrkove. Part 21

15.02.2024

Motýlik Motýlik: – zdrobnenina pre označenie hmyzu -motýľ – doplnok oblečenia, pripevňujúci sa pod krkom na golieri – štýl plávania V úvode článku som popísal niekoľko významov slova motýlik. Chýba tam ešte jeden význam tohoto slova a tom bude tento článok. V čase, keď sme pravidelne raz mesačne „pendlovali“ medzi rodnou hrudou a Nemeckom, [...]

60. Podobenstvo o rozsievačovi tak trochu inak …

12.02.2024

Celkom určite všetci poznáte podobenstvo o rozsievačovi od Ježiša Krista v Novom Zákone. Ja vám dnes ponúkam podobenstvo o rozsievačovi ale tak trochu inak. V jednej krajine žil gazda, ktorý nebol práve vzorom pre ostatných gazdov. Tento muž bol nedbalý, lenivý, rád vyhľadával spoločnosť ľahtikárov a samozrejme aj ľahtikárok, ak mi dobre rozumiete. O svoj grunt sa takmer [...]

59. Hlava XXIII alebo … Ako to chodí u nás v kok…cúrkove. Part 20

08.02.2024

Prapodivný osud inžiniera Mešťánka Tak ako som v blogu č.57 zhruba opísal nekorunovaného kráľa kokotov, tak v tomto článku opíšem entitu úplne iného charakteru. Je ňou inžinier Mešťánek. Inžinier Mešťánek bol k nám, na linku kde som vtedy pracoval, preradený z inej montážnej linky ako bežná obsluha. Čiže ten najposlednejší robotník. Z počiatku sme nevedeli, [...]

nemecko požiar

V Berlíne vzbĺkla hala firmy zo skupiny Diehl. Vyrába aj systém Iris-T dodaný Ukrajine

03.05.2024 21:45

S plameňmi v berlínskej časti Lichterfelde bojovalo 180 hasičov, ale požiar do večera pod kontrolou ešte nemali, napísala DPA.

Rusko / Špehovanie / Kyberkontrola /

Spojené štáty odsúdili ruské kyberútoky na Európu vrátane Slovenska, je za nimi známy aktér

03.05.2024 21:17

USA skupinu spojili napríklad aj so zasahovaním do amerických prezidentských volieb, ktoré vyhral Donald Trump.

brazília, priehrada, pretrhnutie, voda, záplava

Juh Brazílie sužujú najhoršie povodne za 80 rokov, 37 ľudí zomrelo

03.05.2024 20:37

Je to už štvrtá takáto ekologická katastrofa za rok, v júli, septembri a novembri 2023 udreli záplavy, pri ktorých zahynulo celkovo 75 ľudí.

gaza

Izrael dal Hamasu ultimátum: Máte týždeň, potom vstúpime do Rafahu

03.05.2024 20:20, aktualizované: 21:03

Izrael dal palestínskemu radikálnemu hnutiu Hamas týždeň na to, aby prijal dohodu o prímerí a prepustení rukojemníkov.

teodor

...nemyslím, teda som večný ?

Štatistiky blogu

Počet článkov: 62
Celková čítanosť: 136812x
Priemerná čítanosť článkov: 2207x

Autor blogu

Kategórie