Archív: október, 2024

69. Podvod zvaný „Umelá inteligencia“

Keďže vonku krásne prší, je tam celkom fajn chladno a nedá sa tam prakticky nič robiť, rozhodol som sa napísať ďalší článok na tento portál. Tento krát o fenoméne zvanom „Umelá inteligencia“ . Pred niekoľkými desaťročiami, v dobe keď počítače boli ešte len v plienkách, všetkým sa nám zdalo aké to bude úžasné, keď sa tento nový druh techniky […]

Pokračovanie článku

68. Genéza LGBTI „ideológie“

Príbeh č.1 Už sa presne nepamätám, v ktorej knižke som to čítal. Písalo sa tam o zvyklostiach starozákonných Židov, Rimanov a ja neviem koho všetkého. Zaujalo ma, a aj mi to utkvelo v pamäti, ako to mali Židia zariadené v manželskom živote. Pre normálne uvažujúceho človeka niečo odpudzujúce, niečo nenormálne, ale … predstavte si, že Židia, muži, keď mali ich […]

Pokračovanie článku

67. Komu patrí tento svet, kto v ňom v skutočnosti vládne…? Part2

Tento článok slúži len ako dovetok, akési dovysvetlenie hlavnej idey z článku č.65. V článku č.65 som v hrubých rysoch načrtol to, čo som sa pýtal v názve tohoto článku, čiže komu patrí tento svet a kto v ňom v skutočnosti vládne. Tak ako vždy, aj teraz som si prečítal odozvy v diskusii pod článkom (ak tam nejaké sú). Asi najlepšie definoval vládcu tohto sveta […]

Pokračovanie článku
968. deň: Vieme, koľko vojakov vyslal diktátor Kim proti Ukrajincom, hlási Soul. Na eskaláciu odpovie

968. deň: Vieme, koľko vojakov vyslal diktátor Kim proti Ukrajincom, hlási Soul. Na eskaláciu odpovie

18.10.2024 06:40

Soul považuje vyslanie severokórejských vojakov do Ruska za vážnu bezpečnostnú hrozbu.

Nehoda F-16 v Kuchyni? Exminister tvrdí, že zlyhal záchranný systém, armáda jeho slová poprela

Nehoda F-16 v Kuchyni? Exminister tvrdí, že zlyhal záchranný systém, armáda jeho slová poprela

18.10.2024 12:28

Slovensko vlastní dva kusy týchto moderných amerických lietadiel.

VIDEO: Sám v zdemolovanom byte. Po drone hodil palicou. Posledné zábery zabitého vodcu Hamasu

VIDEO: Sám v zdemolovanom byte. Po drone hodil palicou. Posledné zábery zabitého vodcu Hamasu

18.10.2024 09:10

Izraelská armáda zverejnila zábery z dronu, ktoré podľa nej zobrazujú posledné sekundy života vodcu palestínskej teroristickej organizácie Hamas.

Nová hasičská stanica ľahla popolom, nemala požiarny poplachový systém

Nová hasičská stanica ľahla popolom, nemala požiarny poplachový systém

18.10.2024 09:45

Podľa prvých odhadov vznikli škody za 20 až 24 miliónov eur.

teodor

...nemyslím, teda som večný ?

Štatistiky blogu

Počet článkov: 70
Celková čítanosť: 164023x
Priemerná čítanosť článkov: 2343x

Autor blogu

Kategórie